Táto diskusia preskúma, ako môžu spoločnosti využiť najnovšie nástroje a stratégie na optimalizáciu svojich marketingových snáh v neustále sa meniacom prostredí. Majú dnes ešte média taký dosah ako vždy mali alebo sa oplatí sústrediť už len na sociálne siete? Ako efektívne komunikovať svoje služby? Ako predstaviť trhu nové produkty?
Aby sme lepšie pochopili ako funguje svet dnešného marketingu, pozvali sme Milana Dubca, ktorý celý život pôsobí v médiách a Jakuba Ptačina, ktorý sa venuje značkám, marketingu a sám naštartoval niekoľko úspešných firiem či komerčných projektov. Každý z nich využíva iné prístupy a stratégie, ale obaja dosahujú skvelé výsledky. V diskusii poskytne každý pohľad z inej perspektívy a o to zaujímavejšie to bude. Tešíme sa.
Prečo sme pozvali Milana Dubca?
Milan Dubec, známy predovšetkým ako zakladateľ a významná osobnosť slovenského médiálneho priemyslu, bol v roku 1999 jedným zo zakladateľov internetového portálu Azet.sk, ktorý sa rýchlo stal jedným z najpopulárnejších portálov na Slovensku. Neskôr sa Milan stal generálnym riaditeľom slovenskej pobočky mediálnej skupiny Ringier. Počas jeho vedenia sa Ringier stal významným hráčom na slovenskom mediálnom trhu a získal mnoho populárnych médií. Svojou prácou v médiách a digitálnej sfére zanechal výraznú stopu v slovenskom mediálnom priemysle a stále je dôležitou postavou v oblasti médií a digitálnej komunikácie na Slovensku.
Prečo sme pozvali Jakuba Ptačina?
Jakub je povolaním pôvodne dizajnér a marketér. Má doktorát z marketingovej komunikácie a časopis forbes ho niekoľkokrát zaradil na zoznam 30 pod 30. Pracoval pre spoločnosti ako Etarget, Sygic alebo ako experience dizajnér v Adobe na produktoch Adobe Creative Cloud. Založil a vedie Studio Echt - Brand experience Design Company. Moderuje a spoluorganizuje jednu z najlepších konferencií o dizajne na svete By Design Conference.
Len tak je možné naozaj diskutovať a stále má každý šancu zapojiť sa - kvalita diskusie a príjemná atmosféra sú dôležitejšia ako kvantita.
Pred každou diskusiou si robíme hĺbkovú rešerš, všetko prejdeme s hosťom a vždy vopred zisťujeme, čo zaujíma účastníkov.
Moderovaná diskusia medzi moderátorom a hosťom (cca. 45-60 min.). Potom prejdeme otázky účastníkov, u ktorých sa väčšinou diskusia rozbehne na plné obrátky.
Po každej diskusii pokračujeme na neformálnom pive a pri dobrom jedle. Za tie roky nám vďaka tomu vznikla okolo diskusií fajn komunita
Okrem zaujímavého rečníka spoznáte aj množstvo podnikateľov, ktorí riešia podobné témy ako vy.
Vy sa pýtate, my odpovedáme
Najčastejšie sa nás pýtate tieto otázky. Ak vás zaujíma niečo iné, kľudne nám napíšte alebo zavolajte. Najmä v deň diskusie je lepšie nám volať. Ďakujeme.
Kontaktujte násParkovať môžete v neďalekom Auparku alebo OC Mirage.
Samozrejme, v cene vstupenky je aj občerstvenie - ovocie, sladké a slané pečivo.
Pri stornovaní účasti 6 dní (vrátane) a viac pred stretnutím, vám bude vrátených 100 % zaplatených peňazí alebo si môžete vybrať účasť na inom stretnutí.
Pri stornovaní účasti v čase 5 dní a menej pred stretnutím (deň stretnutia až 5. den pred stretnutím), prípadne ak sa stretnutia vôbec nezúčastníte, bude uplatnené 100% storno bez náhrady.
eGram s.r.o
Lietavská Svinná 417, 013 11 Lietavská Svinná - Babkov