V dnešnom digitálnom svete sa diskusia o digitalizácii a elektronizácii procesov stáva aktuálnejšou ako kedykoľvek predtým. Spoločnosti čoraz viac hľadajú spôsoby, ako zefektívniť svoje procesy a zefektívniť ich. Digitalizácia a elektronizácia procesov môže firmám pomôcť ušetriť čas, peniaze a energiu a zároveň zvýšiť produktivitu a spokojnosť zákazníkov.
V tejto diskusii preskúmame výhody digitalizácie a elektronického spracovania obchodných procesov. Budeme tiež diskutovať o tom, ako môžu spoločnosti zefektívniť svoje procesy a ušetriť čas, peniaze a energiu. Nakoniec sa pozrieme na niektoré príklady použitia úspešných implementácií digitalizovaných procesov v rôznych odvetviach.
Prečo sme Janku a Braňa pozvali?
Janka Michalíková je prevádzková riaditeľka spoločnosti HOUR. Na svojej pozícii je zodpovedná za dodávky služieb novým aj existujúcim zákazníkom spoločnosti HOUR a podieľa sa na rozvoji HR systémov Human a Humanet. Študovala Automatizované systémy riadenia na Slovenskej vysokej škole technickej v Bratislave (STU). V milosti sa podieľala na vývoji rôznych HR produktov a zavádzaní informačných systémov.
Braňo Horeháj pôsobí od roku 2006 ako výkonný riaditeľ spoločnosti HOUR, ktorá sa špecializuje na informačné systémy v oblasti personalistiky, miezd a HR. V spoločnosti HOUR postupne si získal skúsenosti na pozíciách týkajúcich sa nasadzovania produktov spoločnosti u zákazníkov, ako konzultant a projektový manažér. Od roku 2006 zastáva pozíciu výkonného riaditeľa, kde zodpovedá za implementáciu stratégií a projektov spoločnosti, aby sa dokázala prispôsobiť výzvam dynamického a globalizovaného trhu. Braňo Horeháj má titul z Elektrotechnickej fakulty Žilinskej univerzity v Žiline, odboru informačných a zabezpečovacích systémov.
Čo sa dozviete?
Len tak je možné naozaj diskutovať a stále má každý šancu zapojiť sa - kvalita diskusie a príjemná atmosféra sú dôležitejšia ako kvantita.
Pred každou diskusiou si robíme hĺbkovú rešerš, všetko prejdeme s hosťom a vždy vopred zisťujeme, čo zaujíma účastníkov.
Moderovaná diskusia medzi moderátorom a hosťom (cca. 45-60 min.). Potom prejdeme otázky účastníkov, u ktorých sa väčšinou diskusia rozbehne na plné obrátky.
Po každej diskusii pokračujeme na neformálnom pive a pri dobrom jedle. Za tie roky nám vďaka tomu vznikla okolo diskusií fajn komunita
Okrem zaujímavého rečníka spoznáte aj množstvo podnikateľov, ktorí riešia podobné témy ako vy.
Vy sa pýtate, my odpovedáme
Najčastejšie sa nás pýtate tieto otázky. Ak vás zaujíma niečo iné, kľudne nám napíšte alebo zavolajte. Najmä v deň diskusie je lepšie nám volať. Ďakujeme.
Kontaktujte násParkovať môžete v neďalekom Auparku alebo OC Mirage.
Samozrejme, v cene vstupenky je aj občerstvenie - ovocie, sladké a slané pečivo.
Pri stornovaní účasti 6 dní (vrátane) a viac pred stretnutím, vám bude vrátených 100 % zaplatených peňazí alebo si môžete vybrať účasť na inom stretnutí.
Pri stornovaní účasti v čase 5 dní a menej pred stretnutím (deň stretnutia až 5. den pred stretnutím), prípadne ak sa stretnutia vôbec nezúčastníte, bude uplatnené 100% storno bez náhrady.
eGram s.r.o
Lietavská Svinná 417, 013 11 Lietavská Svinná - Babkov