Ivana Císarová

Kde nájsť odborníkov a vysoko kvalifikovaných ľudí?

Kúpiť vstupenku
17. 10. 2019 Nadácia Polis, MARIÁNSKE NÁMESTIE 48/31, Žilina
Max. 60 účastníkov
Plodná diskusia
Komunita skúsených podnikateľov

Prečo prísť na diskusiu

s Ivanou Císarovou?

Pretože nájsť dobrého, kvalitného, stabilného nového kolegu/kolegyňu, ktorý zapasuje do firemnej kultúry a ktorý sa konštruktívne zapája od prvého dňa do riešenia výziev, to nie je iba UTÓPIA.

Prečo sme zvolili túto tému?

Chceme čo najviac diskutovať a chceme ukázať viacero pohľadov na vyhľadávanie kvalitných ľudí do spoločností. V čom to majú HR manažéri naprieč rôznymi odvetviami rovnaké a v čom to majú úplne rozdielne.

Čo sa dozviete?

  • Na čo reagujú jednotlivé pracovné pozície
  • Čo sú trendy a čo naopak už dnes pri nábore nových zamestnancov absolútne nefunguje.
  • Kde a ako hľadať CEO, obchodného či ekonomického riaditeľa,
  • Kde a ako hľadať programátora, konštruktéra, kvalitára

Kto je Ivana Císarová?

Po vyštudovaní právnickej fakulty pracovala na Úrade priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky. Od roku 2002 do roku 2004 pracovala na Najvyššom kontrolnom úrade, neskôr pôsobila ako prekladateľka na Európskom dvore audítorov v Luxemburgu. Od roku 2006 do roku 2009 pôsobila opäť na Najvyššom kontrolnom úrade Slovenskej republiky v Bratislave, ako riaditeľka Odboru vzdelávania. Od roku 2010 pôsobí v spoločnosti H.R.OMADA s.r.o. ako právnička, senior konzultantka pre vyhľadávanie nových ľudí a headhunting.

Čo zažijete?

Držíme si jasný formát podujatí
Stretneme sa v 17. októbra 2019 v Nadácia Polis
17.00
Registrácia
17.30
Moderovaná diskusia Medzi Petrom Steinhüblom a Ivanou Císarovou
18.30
Prestávka
19.00
Druhá časť diskusie V nej môžete klásť svoje otázky, prejdeme otázky zo Sli.do atď.
20.00
Predpokladaný koniec Presný čas závisí od počtu dotazov a atmosféry, ktorú sa nám podarí spoločne vytvoriť.
20.15
Neformálne posedenie Presunieme sa do neďalekej reštaurácie Dr. Hunger
Max. 60 účastníkov

Len tak je možné naozaj diskutovať a stále má každý šancu zapojiť sa - kvalita diskusie a príjemná atmosféra sú dôležitejšia ako kvantita.

Poctivá príprava

Pred každou diskusiou si robíme hĺbkovú rešerš, všetko prejdeme s hosťom a vždy vopred zisťujeme, čo zaujíma účastníkov.

Plodná diskusia

Moderovaná diskusia medzi moderátorom a hosťom (cca. 45-60 min.). Potom prejdeme otázky účastníkov, u ktorých sa väčšinou diskusia rozbehne na plné obrátky.

Bez záznamu

Zámerne diskusie nenahrávame a ani nerobíme live prenosy. Sme presvedčení, že len tak môžeme diskutovať otvorene a ísť naozaj do hĺbky.

Atmosféra

Po každej diskusii pokračujeme na neformálnom pive a pri dobrom jedle. Za tie roky nám vďaka tomu vznikla okolo diskusií fajn komunita

Komunita

Okrem zaujímavého rečníka spoznáte aj množstvo podnikateľov, ktorí riešia podobné témy ako vy.

Neváhajte, kúpte si vstupenku! Počet miest je obmedzený. Kúpiť vstupenku

Vstupenky na diskusiu s Ivanou

Cena zahŕňa vstup a občerstvenie.
Pre jedného
29
  • 1 vstupenka
  • Tešíme sa na stretnutie

Pre zákazníkov spoločnosti HOUR platí cena €19.

TOP ponuka Pre dvoch
49
  • 2 vstupenky
  • 15% zľava, ušetríte €9

Pre zákazníkov spoločnosti HOUR platí cena €38.

Pre štyroch
89
  • 4 vstupenky
  • 23% zľava, ušetríte €27

Pre zákazníkov spoločnosti HOUR platí cena €76.

Časté otázky

Je lepšie sa opýtať, ako ostať ticho

Vy sa pýtate, my odpovedáme

Najčastejšie sa nás pýtate tieto otázky. Ak vás zaujíma niečo iné, kľudne nám napíšte alebo zavolajte. Najmä v deň diskusie je lepšie nám volať. Ďakujeme.

Kontaktujte nás

Nadácia Polis sa nachádza priamo v centre mesta na Mariánskom námestí. Mapu nájdete na samostatnej stránke.

Parkovať môžete v neďalekom Auparku alebo OC Mirage.

Samozrejme, v cene vstupenky je aj občerstvenie - káva, čaj, voda, vynikajúce bezlepkové koláče a slané pečivo.

Pri stornovaní účasti 6 dní (vrátane) a viac pred stretnutím, vám bude vrátených 100 % zaplatených peňazí alebo si môžete vybrať účasť na inom stretnutí.
Pri stornovaní účasti v čase 5 dní a menej pred stretnutím (deň stretnutia až 5. den pred stretnutím), prípadne ak sa stretnutia vôbec nezúčastníte, bude uplatnené 100% storno bez náhrady.

Ak ste nenašli odpovede na vaše otázky, kľudne nám napíšte alebo zavolajte.

Neváhajte, kúpte si vstupenku!

Počet miest je obmedzený!

Držíme jasný formát:

  • max. 60 účastníkov v publiku
  • poctivá príprava na každú diskusiu
  • moderovaná diskusia s hosťom
  • následne otázky účastníkov a diskusia s nimi
  • po diskusii neformálne posedenie pri jedle

Kúpiť vstupenku

Kontakujte nás

Radšej volajte, maily sú občas na dlho

Organizátori

Ve dvou se to lépe táhne :)

eGram s.r.o., Lietavská Svinná 417, 01311 Lietavská Svinná, IČO: 47586281

HOUR, spol. s r.o., M. R. Štefánika 836/33, 010 01 Žilina, IČO: 31586163

Faktúru za objednanú vstupenku vystavuje spoločnosť eGram s.r.o.

Michal Poppe +420 774 956 955 Obsah, formát, rozvoj
Peter Steinhübl Partnerstvo, propagácia, obchod