Pavel Křepelka

Ako riadiť firmu v kríze aj v raste

Kúpiť vstupenku
12. 10. 2020 ONLINE (Microsoft Teams)
Max. 60 účastníkov
Plodná diskusia
Komunita skúsených podnikateľov

Prečo sa zúčastniť diskusie

s Pavlem Křepelkou?

Pavel je podnikateľ, manažér a v posledných rokoch najmä kouč. Firmám pomáha vytvárať firemnú kultúru zodpovednosti a angažovanosti, budovať zdravé a výkonné tímy, kde každý pozná plán a vie aká je jeho rola v tomto pláne a preberá plnú zodpovednosť za rast spoločnosti aj seba samého. Pomocou jednoduchých nástrojov a metód pracuje na tom, ako zvládnuť podnikanie jednoduchšie a úspešnejšie, ako zjednodušovať komplexitu a v problémoch nachádzať príležitosti pre zmenu.

Vo svojom prístupe využíva príncípy tzv. Rockefellerových návykov, ktoré pomáhajú firmám úspešne sa rozvíjať, rásť a zvládať krízové situácie. Pavel nám ich priblíži v úvodnej prednáške. Po nej nás prevedie krátkym workshopom, v ktorom si každý môže ohodnotiť svoju firmu z pohľadu týchto návykov a princípov. Veľmi rýchlo tak uvidíte, kde je prietor na zlepšenie a na čo sa zamerať.

Prečo sme Pavla pozvali?

Pavel je podnikateľ a manažér, ktorý viac ako 20 rokov strávil vo vedení stredne veľkých spoločností. Má bohaté praktické skúsenosti s akvizíciou firiem, ich reštrukturalizáciou, sťahovaním spoločností pri zachovaní non-stop prevádzky a riešení krízových situácií spojených s rastom a rozvojom SME firiem. Má za sebou aj úspešný exit z výrobnej spoločnosti, v ktorej bol spoločníkom.

Aby dokázal naštartovať ďalší rast svojho tímu začal sa postupne venovať štúdiu a rozvoju koučovania jednotlivcov so zameraním na systemický koučing, ktorý pomáha ľuďom odhaľovať ich potenciál pre zmenu a ďalší rozvoj. Svoje koučovacie schopnosti následne rozšíril o certifikáciu v rámci prémiovej celosvetovej koučovacej komunity Scaling Up.

Čo sa dozviete?

  • Prečo je dôležitý rast a jeho udržateľnosť?
  • Aké sú princípy firiem, ktoré zvládajú zdravo a zároveň rýchlo rásť?
  • Čo má rast spoločný s krízou?
  • Ako sa pripraviť na krízové obodbie a akými princípmi sa riadiť?
  • Čo sa vyhnúť? Aké sú best practices?

Čo zažijete?

Držíme si jasný formát podujatí
Spojíme sa 12. 10. 2020 cez MS Teams
17.30
Interaktívna prednáška Pavla Křepelku
18.45
Moderovaná diskusia V nej môžete klásť svoje otázky, prejdeme otázky zo Sli.do atď.
19.30
Predpokladaný koniec Presný čas závisí od počtu dotazov a atmosféry, ktorú sa nám podarí spoločne vytvoriť.
Max. 60 účastníkov

Len tak je možné naozaj diskutovať a stále má každý šancu zapojiť sa - kvalita diskusie a príjemná atmosféra sú dôležitejšia ako kvantita.

Poctivá príprava

Pred každou diskusiou si robíme hĺbkovú rešerš, všetko prejdeme s hosťom a vždy vopred zisťujeme, čo zaujíma účastníkov.

Plodná diskusia

Moderovaná diskusia medzi moderátorom a hosťom (cca. 45-60 min.). Potom prejdeme otázky účastníkov, u ktorých sa väčšinou diskusia rozbehne na plné obrátky.

Bez záznamu

Zámerne diskusie nenahrávame a ani nerobíme live prenosy. Sme presvedčení, že len tak môžeme diskutovať otvorene a ísť naozaj do hĺbky.

Atmosféra

Po každej diskusii pokračujeme na neformálnom pive a pri dobrom jedle. Za tie roky nám vďaka tomu vznikla okolo diskusií fajn komunita

Komunita

Okrem zaujímavého rečníka spoznáte aj množstvo podnikateľov, ktorí riešia podobné témy ako vy.

Neváhajte, kúpte si vstupenku! Počet miest je obmedzený. Kúpiť vstupenku

Vstupenky na diskusiu

Cena zahŕňa vstup a občerstvenie.
Pre jedného
19
  • 1 vstupenka
  • Tešíme sa na stretnutie
TOP ponuka Pre dvoch
38
  • 2 vstupenky
Pre štyroch
76
  • 4 vstupenky

Časté otázky

Je lepšie sa opýtať, ako ostať ticho

Vy sa pýtate, my odpovedáme

Najčastejšie sa nás pýtate tieto otázky. Ak vás zaujíma niečo iné, kľudne nám napíšte alebo zavolajte. Najmä v deň diskusie je lepšie nám volať. Ďakujeme.

Kontaktujte nás

Nadácia Polis sa nachádza priamo v centre mesta na Mariánskom námestí. Mapu nájdete na samostatnej stránke.

Parkovať môžete v neďalekom Auparku alebo OC Mirage.

Samozrejme, v cene vstupenky je aj občerstvenie - káva, čaj, voda, vynikajúce bezlepkové koláče a slané pečivo.

Pri stornovaní účasti 6 dní (vrátane) a viac pred stretnutím, vám bude vrátených 100 % zaplatených peňazí alebo si môžete vybrať účasť na inom stretnutí.
Pri stornovaní účasti v čase 5 dní a menej pred stretnutím (deň stretnutia až 5. den pred stretnutím), prípadne ak sa stretnutia vôbec nezúčastníte, bude uplatnené 100% storno bez náhrady.

Ak ste nenašli odpovede na vaše otázky, kľudne nám napíšte alebo zavolajte.

Neváhajte, kúpte si vstupenku!

Počet miest je obmedzený!

Držíme jasný formát:

  • max. 60 účastníkov v publiku
  • poctivá príprava na každú diskusiu
  • moderovaná diskusia s hosťom
  • následne otázky účastníkov a diskusia s nimi
  • po diskusii neformálne posedenie pri jedle

Kúpiť vstupenku

Kontakujte nás

Radšej volajte, maily sú občas na dlho

Organizátori

Ve dvou se to lépe táhne :)

eGram s.r.o., Lietavská Svinná 417, 01311 Lietavská Svinná, IČO: 47586281

HOUR, spol. s r.o., M. R. Štefánika 836/33, 010 01 Žilina, IČO: 31586163

Faktúru za objednanú vstupenku vystavuje spoločnosť eGram s.r.o.

Michal Poppe +420 774 956 955 Obsah, formát, rozvoj
Peter Steinhübl Partnerstvo, propagácia, obchod