Trvalá udržateľnost businessu a nástupníctvo

Marek Polic a Janka Haderková (Kros)

Kúpiť vstupenku
14. 2. 2023 Nová synagóga, J. M. Hurbana 220/11, Žilina
Max. 60 účastníkov
Plodná diskusia
Komunita skúsených podnikateľov

Prečo prísť na diskusiu

o trvalej udržateľnosti biznisu a nástupníctve?

Udržateľnosť a nástupníctvo sú dve dôležité témy pre každé podnikanie. Diskusia na tieto témy vám môže pomôcť pochopiť súčasný stav vašej spoločnosti a naplánovať si budúcnosť. Môže vám tiež pomôcť identifikovať potenciálne riziká a príležitosti, ako aj vyvinúť stratégie na zabezpečenie dlhovekosti vášho podnikania. Príchodom na diskusiu získate prehľad o tom, ako v Krose pristupovali k udržateľnosti a nástupníctvu, čo by mohlo byť prospešné pre vašu vlastnú spoločnosť. Okrem toho je to tiež skvelá príležitosť nadviazať kontakt s ďalšími odborníkmi a podnikateľmi v tomto odvetví, ktorí môžu mať cenné rady alebo zdroje, ktoré by vám mohli pomôcť uspieť pri dosahovaní vašich cieľov.

Marek Polic

Marek je člen predstavenstva spoločnosti zodpovedný za riadenie ekonomických programov a služieb.

Je nadšencom digitalizácie a umelej inteligencie. Záleží mu na zvyšovaní kvality digitálnych služieb štátu na Slovensku, preto sa angažuje v združení Slovensko.Digital.

Vidieť ste ho mohli vo viacerých reláciách, napríklad aj v TA3. Ak hľadáte informácie z prvej ruky, Marek je tá správna osoba.

Janka Haderková

Janka je jednou zo stálic spoločnosti KROS. Začala, keď mala spoločnosť 50 zamestnancov. Prešla pozíciami ako testerka, manažérka vývoja softvéru, agilná trénerka až po súčasnú pozíciu riaditeľky. Hoci má KROS agilnú vývojovú funkciu, Janka sa usiluje o to, aby bola spoločnosť agilná vo všetkých oddeleniach a dokázala pružne reagovať na dnešný globalizovaný svet. Pre Janku predstavuje agilita návrat ku koreňom, spolupráci a zdravému rozumu, ktorý vedie k skutočnej pridanej hodnote pre firmu, jej ľudí a následne pre zákazníka.

Čo sa dozviete?

  • Ako budovať 100 storočnú firmu
  • Ako vytipovať vhodné produkty, ktoré budu dlho prinášať pridanú hodnotu zákazníkom
  • Kde a ako na to nájsť budget
  • Pochopenie toho, čo je plánovanie nástupníctva a prečo na ňom záleží
  • Kroky na vytvorenie efektívneho plánu nástupníctva pre vašu spoločnosť
  • Ako učiť ľudí myslieť naozaj dlhodobo

Čo zažijete?

Držíme si jasný formát podujatí
Stretneme sa 14. 2. 2023 v Novej synagóge
16.30
Registrácia
17.00
Moderovaná diskusia
18.00
Prestávka
18.30
Druhá časť diskusie V nej môžete klásť svoje otázky, prejdeme otázky zo Sli.do atď.
19.30
Predpokladaný koniec Presný čas závisí od počtu dotazov a atmosféry, ktorú sa nám podarí spoločne vytvoriť.
od 19.30
Networking  
Max. 60 účastníkov

Len tak je možné naozaj diskutovať a stále má každý šancu zapojiť sa - kvalita diskusie a príjemná atmosféra sú dôležitejšia ako kvantita.

Poctivá príprava

Pred každou diskusiou si robíme hĺbkovú rešerš, všetko prejdeme s hosťom a vždy vopred zisťujeme, čo zaujíma účastníkov.

Plodná diskusia

Moderovaná diskusia medzi moderátorom a hosťom (cca. 45-60 min.). Potom prejdeme otázky účastníkov, u ktorých sa väčšinou diskusia rozbehne na plné obrátky.

Atmosféra

Po každej diskusii pokračujeme na neformálnom pive a pri dobrom jedle. Za tie roky nám vďaka tomu vznikla okolo diskusií fajn komunita

Komunita

Okrem zaujímavého rečníka spoznáte aj množstvo podnikateľov, ktorí riešia podobné témy ako vy.

Neváhajte, kúpte si vstupenku! Počet miest je obmedzený. Kúpiť vstupenku

Vstupenky na diskusiu s Andreou

Cena zahŕňa vstup a občerstvenie.
TOP ponuka Pre jedného
55bez DPH
  • 1 vstupenka
  • poctivá príprava na každú diskusiu
  • možnost klásť otázky a diskutovať
  • neformálne posedenie s hosťami pri jedle

Časté otázky

Je lepšie sa opýtať, ako ostať ticho

Vy sa pýtate, my odpovedáme

Najčastejšie sa nás pýtate tieto otázky. Ak vás zaujíma niečo iné, kľudne nám napíšte alebo zavolajte. Najmä v deň diskusie je lepšie nám volať. Ďakujeme.

Kontaktujte nás

Parkovať môžete v neďalekom Auparku alebo OC Mirage.

Samozrejme, v cene vstupenky je aj občerstvenie - káva, čaj, voda, vynikajúce bezlepkové koláče a slané pečivo.

Pri stornovaní účasti 6 dní (vrátane) a viac pred stretnutím, vám bude vrátených 100 % zaplatených peňazí alebo si môžete vybrať účasť na inom stretnutí.
Pri stornovaní účasti v čase 5 dní a menej pred stretnutím (deň stretnutia až 5. den pred stretnutím), prípadne ak sa stretnutia vôbec nezúčastníte, bude uplatnené 100% storno bez náhrady.

Ak ste nenašli odpovede na vaše otázky, kľudne nám napíšte alebo zavolajte.

Neváhajte, kúpte si vstupenku!

Počet miest je obmedzený!

Držíme jasný formát:

  • max. 60 účastníkov v publiku
  • poctivá príprava na každú diskusiu
  • moderovaná diskusia s hosťom
  • následne otázky účastníkov a diskusia s nimi
  • po diskusii neformálne posedenie pri jedle

Kúpiť vstupenku

Kontakujte nás

Radšej volajte, maily sú občas na dlho

Organizátor

eGram s.r.o
Lietavská Svinná 417, 013 11 Lietavská Svinná - Babkov